()

 

وام طلای بانک صادرات موضوعی هست که فضای مجازی نشر پیدا کرده از اساس کذب می باشد چون بانک صادرات  اصلا وام طلا نمی دهد تنها بانک صادرات ایران در راستای جلب رضایت مشتریان خود اقدام به وام حساب جاری طلایی می کند در این طرح فرد صاحب حساب‌جاری طلایی بدون دسته‌چک بانک صادرات، می‌تواند متناسب با میزان موجودی حساب خود که معدل‌گیری خواهد شد، تسهیلات دریافت کند. طبق اعلام بانک صادرات در این طرح تا دو برابر معدل حساب‌جاری طلایی مشتری و تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که نرخ سود و اقساط به انتخاب مشتری خواهد بود.

 

بهترین مراکز ارائه دهنده وام طلا

در حال حاضر بهترین مراکز ارائه دهنده وام طلا طبق نظرات مردمی وام طلای گلدیس میباشد و بانک هایی مثل ، بانک کارگشایی،اقدام به ارائه سپرده طلا به مشتریان حقیقی و حقوقی خود می کنند که هر کدام شرایط به خصوصی برای خود دارند. اما شرایط دریافت وام از بانک ها بسیار سخت و رقم وام هم تقریبا معادل 10 درصد ارزش طلا خواهد بود. مشتریانی که قصد گرفتن وام سپرده طلا را دارند مجمموعه طلای گلدیس مشاوره رایگان میدهد. و مشتریان با توجه به شرایط خود و شرایطی که بانک ها برای آنها تعیین می کنند می توانند بهترین مرکز ارائه دهنده وام طلا را برای خود انتخاب کنند.

 البته باید توجه داشت در هر بانک ممکن است خدمات مختلفی ارائه شود مثلا در بانک رسالت در ازای گرفتن طلا از مشتریان بدون ارائه ضامن به آنها وام داده می شود اما در بانک صادرات ایران سپرده گذاران نرخ ارزی طلا می خرند که در این مورد از هزینه های دیگر برای آنها مثل هزینه ی ساخت یا هزینه های کارمزد جلوگیری می شود.

شرایط دریافت وام طلا:

اگر قصد دریافت سپرده ی طلا در بانک صادرات را دارید ما در اینجا به شرح شرایط دریافت وام طلا می پردازیم. برای دریافت وام طلا، مشتریان باید به یکی از شعب بانک صادرات که در سایت این بانک به همه ی آنها اشاره شده مراجعه کنند.

شرایط دریافت وام طلا

 سپس متصدی بانک با استعلام قیمت روز هر گرم طلا، اقدام به معادل سازی به ریال میکند. در صورت تمایل مشتری و پرداخت پول از طرف او، گرم طلای 24 عیار معادل با مبلغ پرداختی وی برای او خریداری میشود و برگه گواهی حساب بر پایه ارزش طلا به مشتری ارائه می گردد. حداقل میزان پولی که شما باید نزد بانک داشته باشید باید معادل قیمت خرید 5 گرم طلای 24 عیار باشد و در غیر این صورت امکان دریافت وام برای شما وجود ندارد.

 باید توجه داشت پس از دریافت وام شما امکان بهره مندی از مبلغ پرداختی خود در قالب چک یا کارت اعتباری نخواهید بود. بلکه در صورت درخواست پول پرداختی خود باید به شعب بانک مراجعه کنید و با فروش سپرده ی طلای خود، مبلغ پرداختی را دریافت کنید. این نکته هم حائز اهمیت است که شما نمیتوانید معادل 5.5 گرم طلای 24 عیار از بانک خریداری کنید بلکه باید حتما میزان خرید شما مضرب صحیحی از یک گرم باشد.

نتیجه گیری ( از کجام وام طلا بگیریم؟)

با توجه به محدودیت هایی که بانک ها برای ارائه وام روی طلا دارند مانند ضامن، مبلغ کم وام، هزینه نگهداری طلا و … بهتر است که به موسسه های وام رجوع کنیم. مانند مجموعه وام طلا ی گلدیس، این مرکز بدون ضامن و هزینه های جانبی بدون اتلاف وقت در حدود نیم ساعت معادل ارزش طلای شما وام پرداخت میکند.

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.