()

یکی از جذاب ترین انواع وام ها که در شرایطی خاص و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار گیرد وام فوری است. در همین زمینه بانک قوامین در راستای جلب نظر مشتریان خود اقدام به اعطای وام فوری به آحاد مردم از هر قشر و صنفی نموده است. طبق اعلام رسمی این بانک، برای دریافت وام فوری نیاز به هیچ نوع سپرده ای اعم از طلا تحت عنوان اعطای وام طلا و یا سپرده گذاری پولی نمی باشد و با داشتن حساب در این بانک هر چند به مدت کوتاه می توان از مزایای دریافت وام فوری برخوردار شد.

درست است که مشتری از قبل نیاز به سپرده گذاری برای گرفتن وام ندارد اما به هنگام دریافت این وام حدود 25 درصد از آن تا زمان تسویه شدن کامل نزد بانک باقی می ماند و تا موعد مقرر و تسویه تمام اقساط، فرد نمی تواند آن را برداشت کند. سقف دریافت این وام فوری 100 میلیون تومان با سود و کارمزد 18 درصد می باشد. که حدود 25 میلیون تومان از این وام نزد بانک باقی می ماند. مشتری بایستی در مدت زمان حداقل 36 و حداکثر 60 ماه آن را تصفیه نماید. که البته تعداد اقساط آن بستگی به توافق بین مشتری و سایت وام طلا دارد. همچنین برای دریافت آن نیاز به یک ضامن معتبر نیز می باشد.

وام 5 میلیونی فوری

یکی از آسانترین روش ها برای گرفتن وام 5 میلیونی فوری، وام طلا می باشد. در این روش شما به معادل پولی که نیاز دارید طلا ضمانت می گذارید و به ازای آن مقدار وام و تسهیلات درخواستی خود را دریافت می کنید. برای پرداخت این وام نیاز به هیچ نوع ضمانت اعم از چک، فرد معتبر و یا سفته نمی باشد زیرا این طلا ضامن مقدار وامی است که دریافت می گردد.

 

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.