()

امروز در اين مقاله به پيش بينى هاى برخى كارشناسان اين عرصه مى پردازيم و درصد رخ دادن اين پيش بينى ها را اندكى تحليل مى كنيم ، گويا پيش بينى هاى چند وقت اخير درباره ى افزايش قيمت طلا در بازار تا حدودى به حقيقت پيوسته و تلاطمى در بازار اين فلز گرانبها ايجاد كرده است .

نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد حرکت افزایشی دیرهنگام طلا در هفته گذشته باعث خوش‌بینی تحلیلگران وال‌استریت و سرمایه‌گذاران نسبت به بالا رفتن قیمت طلا در معاملات هفته جاری شده است.
باید دید روند افزایشی که طلا در اواخر هفته گذشته پیدا کرد، آغاز یک روند صعودی جدید بوده یا یک اتفاق موقتی است. اگرچه قیمت طلا همچنان در بازه محدودی حبس شده اما تحلیلگران می گویند عوامل فنی به نفع صعود قیمت طلا در کوتاه مدت هستند و اگر این فلز موفق شود از مقاومت در سطح قیمت ۱۵۲۵ دلار عبور کند، به قیمت بالاتری دست پیدا خواهد کرد.

برای هفته گذشته سرمایه‌گذاران به درستی افزایش قیمت طلا را پیش بینی کرده بودند.

تحلیلگران می گویند طلا در هفته جاری فضای بیشتری برای افزایش قیمت دارد زیرا حرکات فنی قابل توجهی داشته و به بالای میانگین قیمت ۲۰ روزه رسیده و برای مدت کوتاهی به بالای میانگین قیمت ۵۰ روزه صعود کرده بود.

اما برخی از تحلیلگران نسبت به حرکت افزایشی دیرهنگام طلا در آخرین روزهای معاملات هفته گذشته ابراز نگرانی کردند زیرا طلا با وجود صعود بازارهای سهام و قوی ماندن ارزش دلار آمریکا، افزایش قیمت پیدا کرد.

در نتيجه اين مقاله فعلا بازار در سير صعودى به سر مى برد و ادامه اين سير در حاله اى از ابهامات قرار دارد.

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

برچسب مرتبط :

,