()

اگر به مشکل اقتصادی خاصی برخورد کردید که برای حل آن چند میلیون تومان پول کم آورده‌اید یکی از راه‌های تأمین بخشی از این مبلغ وام گرفتن از بانک کارگشایی یا وام طلای گلدیس است. در بانک کارگشایی می‌توانید با سپردن یا همان ترهین طلا به‌عنوان وثیقه با بانک فقط تا ۲ میلیون تومان وام بگیرید. ولی وام طلای گلدیس می توانید به اندازه ارزش طلای خود به هر میزان با سپردن یا ترهین طلا به عنوان وثیقه وام بگیرید.

از طرفی تفاوت دیگری که می توان میان وام بانک کارگشایی و وام  طلای گلدیس اشاره کرد این است که به ازای سپرده گذاری طلا در بانک کارگشایی می توانید تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام بگیرید اما درمورد وام طلای گلدیس به ازای مقدار سپرده ی طلای خود وام و تسهیلات دریافت خواهید کرد.

از طرفی نحوه ی بازپرداخت وام بانک کارگشایی به گونه ای است که شما به عنوان متقاضی وام بانک کارگشایی نیازی به پرداخت وام به صورت اقساطی نیست؛ بلکه بعد از یک سال دریافت وام می بایست آن را به صورت تمام و کمال پرداخت کرد.

اگر بخواهیم درباره ی نحوه ی بازپرداخت وام طلای گلدیس اطلاعاتی ارائه دهیم باید از اقساطی بودن پرداخت آن اشاره کنیم. مدت زمان بازپرداخت وام بانک کارگشایی حدود ۴ ماه تا یک سال است که درصورت تقاضای فرد متقاضی وام طلای گلدیس امکان تمدید آن تا حدودی وجود دارد.

وام بانک کارگشایی همانطور که در بالا به آن اشاره شد به شکلی است که شما با ارائه ی طلا و سکه به بانک کارگشایی می توانید از آن جا وام دریافت کنید. در صورتی که در وام طلای گلدیس اوضاع به این شکل نیست. تنها با سپرده ی طلای زینتی می‌توانید وام طلای گلدیس را دریافت کنید.

برای گرفتن وام بانک کارگشایی باید حساب سیبا داشته باشید. ولی در وام طلای گلدیس می توانید هر حسابی داشته باشید .عدم وجود مطالبات معوق هم از دیگر شرایط گرفتن این وام است.ولی در وام طلای گلدیس عدم وجود مطالبات معوق شما هم مهم نیست

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.