()

رئیس کل بانک مرکزی گفت: شبکه بانکی بار عظیم ۹۰ درصدی تامین مالی مناسب برای اقتصاد کشور را به‌عهده دارد.

به نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی به مناسبت روز کارمند، پیام تبریکی به کارمندان دولت صادر کرد که متن این پیام به این شرح است:

امروز چهارم شهریور ماه روز کارمند است. ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه کارکنان بانک مرکزی و شبکه بانکی کشور، برای همه عزیران تلاشگر در نظام بانکی کشور آرزوی توفیق خدمت هرچه بیشتر به مردم خوب کشورمان دارم.

روز کارمند، بزرگداشت انسان‌های شایسته‌ای است که هدف ایشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است. آنان که همه همت و تلاش‌شان، گشایش گره‌های زندگی مردم، رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی و ایجاد آرامش در جامعه است.

علی‌رغم برخی کاستی‌ها و ضعف‌های سیستم بانکی بایستی از تلاش‌ها و زحمات خیل عظیم همکاران ساعی و خدوم بانکی در اقصی نقاط کشور که بار عظیم ۹۰ درصدی تامین مالی مناسب برای اقتصاد کشور و انجام امور بانکی هموطنان عزیز را به‌عهده دارند تشکر و قدردانی نمایم.

انتظار عمومی مردم اصلاح نظام بانکی و به خدمت گرفتن هرچه بهتر این مجموعه عظیم اقتصادی در چارچوب ضوابط اسلامی است. امیدوارم با برنامه‌هایی که در دستور کار بانک مرکزی و سایر بخش‌های دولت و مراجع قانونی و مقرراتی ذی‌ربط است بتوانیم در جهت کارآمدسازی و خدمت‌رسانی بهتر مجموعه عظیم پولی و بانکی کشور اقدام بکنیم.

از خداوند متعال برای همه همکاران عزیز بانکی آرزوی تندرستی و موفقیت می‌کنم.

منبع : مهرنیوز

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.