()

توصیه های خرید طلا

طلا تنها یک وسیله ی زینتی و تجملی نیست و همانطور که میدانید ارزشمندترین فلز جهان است و در حقیقت پشتوانه و اعتبار پول در سطح بین المللی است و به همین خاطر خرید طلا در واقع سرمایه گذاری محسوب میشود و همین علت در کنار قیمت بالای باعث میشود که انسان با دقت بیشتری به سراغ خرید طلا برود.

در این نوشته به صورت خلاصه به توصیه های خرید طلا در خرید این فلز گرانبها خواهیم پرداخت.

عیار طلا

درحقیقت عیار طلا میزان خلوص طلا را نشان میدهد و به همین خاطر مهم ترین فاکتور در خرید طلا به شمار می رود ،طلای خام بست و چهار عیار استو طلای مورد استفاده در جواهر ایران طلای هجده عیار است یعنی در واقع هجده سهم از بیست و چهر سهم این طلا از طلاست و باقی از مواد دیگر مثل نقره یا کربن ساخته شده است.

علت آنکه از طلای بیست و چهار عیار در طلافروشی ها استفاده نمیشود آن است که طلای خالص بسیار نرم است و به همین خاطر با فلزات دیگر تلفیق  میشوند تا شکلی سخت داشته باشند، در تمامی قطعات جواهر طلا در جایی که به چشم نمی آید عیار طلا حک شده است،و شکا مشتری گرامی میتوانید از این طریق از عیار طلای مورد نظر آگاه شوید.

شناسنامه و فاکتور طلا

شما درصورت خرید طلا با شناسنامه در واقع از اصالت طلای مورد نظر اطمینان حاصل مینمایید و گذشته از آن در صورت تصمصم به فروش در آینده راحت تر به فروش می رسانیدش.

انتخاب رنگ طلا

اگرچه رنگ غالب طلا همان طلایی است اما مواردی مثل طلای سفید و رزگلد نیز موجودند و از دیگر سو با روش های آبکاری امروزه طلای آبی و سبز و قهوه ای نسز در بازار یافت میشوند و بهتر است قبل از خرید به رنگ آن فکر کنید.

مشاوره از فرد آگاه

به عقیده ی من با توجه به مبلغ بالا برای خرید طلا بهتر است قبل از خرید با یک فرد مطمئن و متخصص در این زمینه مشورت نمایید.

تولید محتوا: کانون تبلیغاتی فرمو

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.