()

وام طلای بانک شهر

همواره یکی از از روش های بسیار کارامد در ذخیره سازی و سرمایه ،خرید طلا بوده است،چرا که طلا به عنوان ارزشمندترین کالای جهانی شناخته میشود و هرگز بی ارزش نخواهد شد و همواره به عنوان پشتوانه ی تمامی عرض های جهان شناخته میشود،گذشته از این ها با توجه به شرایط اقتصادی خرید طلا باعث میشود که شما همواره سرمایه ی ای طبق ارزش واقعی داشته باشید و به خاطر تورم و کم شدن ارزش پول ،ارزش سرمایه ی شما کاسته نشود.

اما در این مقاله قصد داریم از یک ظرفیت مهم طلا برای شما توضحیاتی بدهیم.

بانک های مختلف وامی تحت عنوان وام طلا به متقاضیان نمیدهند.به همین منظور شما را با یکی از این موسسات اشنا می کنیم.

وام طلا

حتما تا به حال عنوان وام طلا را شنیده اید،همانگونه که گفتیم طلا کالای بسیار ارزشمندی است و به همین خاطر میتواند ضامن و پشتوانه ی شما باشد تا علاوه بر حفظ طلایتان به عنوان سرمایه،از طریق آن وام نیز دریافت نمایید.

اما برعکس آنچه که مورد تصور است هیچ یک از بانک ها حتی بانک شهر،وامی تحت عنوان وام طلا برای مشتریان خود ندارد،تنها بانک صادرات طرحی تحت عنوان سپردهی طلا دارد.

خب سوال این است که در این حالت چطور می توان وام روی طلا دریافت کرد؟

می توان از طلای گلدیس وام طلا گرفت

با توجه به شرایط ، موجود در وام های متعدد طلا،بهترین گزینه از نظر شرایط متعلق به مجموعه گلدیس است از جمله مزایای وام طلای گلدیس میتوان به ،درجه ی اعتماد بالا،پرداخت معادل طلای وام گیرنده،بازه های مختلف پرداخت اقساط با توجه به توان پرداخت وام گیرنده اشاره کرد.

وام طلا بانک شهر

نکته ی دیگری که در واقع از مزایای کلی این وام محسوب میشود این است که شما با تحویل طلا به صندوق فروشگاه طلای گلدیس،در واقع از خطرات سرقت طلا در امان میشوید و مجموعه گلدیس تعهد نگهداری آن را به شما میدهد.  برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وام با ما تماس بگیرید.

لازم به ذكر است كه هنگام انعقاد قراردادوام ، اصل طلای وام گیرنده و کارت ملی  الزامي مي‌باشد.جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱-۴۴۲۸۴۲۹۲ یا ۴۴۲۸۴۶۸۸ و ۴۴۲۸۴۵۷۲ و 1-34-34-34-0912 و 1-39-39-39 -0912  تماس بگیرید

 

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.