()

وام طلا بانک ملت

در حال حاضر پرداخت وام طلا بانک ملت واقعیت ندارد . یعنی بانک ملت وام طلا را پوشش نمی دهد و تنها گواهی سپرده سکه طلا می دهد که در ادامه در مورد ان توضیح داده می شود تنها بانک کارگشایی،  مجموعه طلای گلدیس در زمینه وام طلا فعالیت دارند و . اما در ادامه با همراهی مجموعه طلای گلدیس برایتان شرح خواهیم داد که چگونه با طلاهای خود می توانید به مبلغ وام مورد نظرتان دست یابید و از فروش طلاهای محبوبتان نیز جلوگیری کنید.

بانک ملت گواهی سپرده سکه طلا

با در نظر گیری وضعیت اقتصادی جامعه، بسیاری از افراد با مقادیر مختلف اقدام به فروش طلاهای ذخیره و حتی زینتی خود می کنند؛ اما پس از مدتی به دلیل نوسانات شدید بازار ارز و طلا ارزش طلا به شدت افزایش یافته و باعث پشیمانی فروشنده می شود. اما با وام طلا دیگر چنین شرایطی تجربه نخواهد شد، زیرا افراد میزان مبلغ وام مورد نیاز را دریافت می کنندو طلاهای خود را نیز از دست نمی دهند. مهمترین نکته در اینجا آن است که در حال حاضر بانک کارگشایی، مجموعه طلای گلدیس در این زمینه فعالیت دارند.

گواهی سپرده سکه بانک ملت چیست ؟

در سال 1400 بانک ملت تنها گواهی سپرده سکه طلا،می دهد برگه ای که شامل سند دارایی فیزیکی سکه طلا است با این تفاوت که مالک سکه به جای نگهداری سکه به صورت فیزیکی، برگه ای را به نام خودش در بانک ثبت می شود که تنها قابلیت نقل و انتقال در بورس را دارا ست،و ان برگه را نگهداری می کند و سکه خود را به خزانه سکه بانک تحویل می دهد ولی سود یا وام سکه یا مزایای دیگری از بانک دریافت نمی کند یعنی بانک ملت طلای شما را می گیرد و فقط برگه به شما تقدیم می کند.

نحوه دریافت وام فوری یا وام طلای مجموعه طلای گلدیس

مجموعه طلای گلدیس برای پرداخت وام طلا به شما قوانین زیادی ندارد بلکه بیشتر در نظر دارد تا مشکلات اغلب مردم جامعه را حل و فصل نماید. در این مجموعه شما می توانید تا حدود ۹۰ درصد سرمایه و ارزش طلای خودتان وام دریافت کنید که این موضوع می تواند خبری خوشحال کننده باشد، زیرا بانک کارگشایی چیزی تنها در حدود ده درصد ارزش سرمایه تان به شما پرداخت می کند. یعنی اگر ارزش طلاهای شما ۵۰ میلیون تومان باشد، میزان وام دریافتی تان ۵ میلیون تومان است. نکته و مزیت دیگر وام طلای مجموعه ی گلدیس نحوه باز پرداخت یک ساله الی پانزده ماهه است که کار را برایتان بسیار راحت تر کرده است.

مدارك لازم جهت در یافت وام فوری با سپرده طلا به شرح زير مي‌باشد:

-اصل كارت ملي متقاضي و كپي آن -همراه داشتن طلای شما جهت اخذ وام قابل توجه تمامی متقاضیان گرامی تمامی طلاهای ضمانتی در جهت امنیت هر چه بیشتر طلای شما در صندوقچه امانات بانک نگهداری می شوند . در زمان اخذ وام با متقاضی قرارداد اخذ وام با ترهین طلا منعقد می گردد.که اقساط وام بر حسب توانایی پرداخت متقاضی تنظیم می گردد.

در صورت پرداخت هر یک از اقساط به میزان آن بخشی از طلای متقاضی به ایشان عودت خواهد شد.

لازم به ذكر است كه هنگام انعقاد قرارداد وام طلا، اصل طلای وام گیرنده و کارت ملی الزامي مي‌باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱-۴۴۲۸۴۲۹۲ یا ۴۴۲۸۴۶۸۸ و ۴۴۲۸۴۵۷۲ و ۱-۳۴-۳۴-۳۴-۰۹۱۲ و ۱-۳۹-۳۹-۳۹ -۰۹۱۲ تماس بگیرید

وام طلا و مزایای آن

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.