()

وام طلا چیست ؟

در شرایط کنونی پرداخت وام و همچنین دریافت وام تبدیل به امری سخت و غیر ممکن شده، ولی با این حال همه ی عموم مردم میتوانند با به ضمانت گذاشتن طلا ، سکه و جواهر خود وام دریافت کنند. وام طلا در واقع ساده ترین و دردسترس ترین نوع از وام ها میباشد، زیرا همه ما مقداری طلا در منزل داریم که میتوانیم با به ضمانت گذاشتن آن نزد مجموعه طلای گلدیس وام فوری و بدون ضامن دریافت کنیم.

وام طلا گلدیس

شرایط دریافت وام طلا؟

دریافت وام طلا شرایط خاص و پیچیده ای ندارد. شما میتوانید معادل طلایی که به ضمانت میگذارید وام و تسهیالت مالی دریافت کنید. این پرداخت هیچگونه ضامن ، چک یا سفته ای نیاز ندارد، در واقع طلای شما ضامن شماست.

 

فروش طلا یا وام طلا – چرا وام طلا ؟

با توجه به نوسانات بازار طلا، سکه و ارز فروش آنها در این شرایط کار سنجیده ای به نظر نمیرسد. اما بسیاری از افراد به ناچار برای برطرف کردن مسئله مالی خود مجبور به فروش طلای خود میشوند.

وام طلا این امکان را ایجاد میکند، که بدون فروش طلای خود، مسئله ی مالی خود را برطرف نمایید.

 

جزئیات دریافت وام طلا

شما با در دست داشتن طلا و مراجعه حضوری به مرکز اعطای وام و تسهیلات مالی طلای گلدیس میتوانید در کمتر از 5 دقیقه وام خود را دریافت نمایید. دریافت این وام به صورت آنی میباشد.

وام طلا گلدیس

شرایط اقساط وام طلا

تسویه تسهیلات ارائه شده به شکل های مختلفی امکان پذیر است و مطابق خواسته مشتری انجام خواهد شد.

 

مراحل دریافت وام طلا

1 .مراجعه حضوری به دفتر

2 .بررسی وزن و اصالت طلا

3 .عقد قرارداد رسمی

4 .دریافت وام به صورت آنی

 

پرداخت اقساط =تحویل طلا به همان مقدار

پس از دریافت وام، شما به میزانی که وام خود را تسویه می کنید به همان میزان هم از طلای خود را تحویل میگیرید برای مثال اگر شما9 میلیون تومان وام دریافت کرده اید هنگامی که پرداخت اقساط شما به 3 میلیون برسد ، معادل یک سوم طلای خود را تحویل میگیرید ، و به همین ترتیب به میزان پرداختی شما قسمتی از طلا خود را دریافت میکنید ، در انتها در روز تسویه کل طلای ضمانت شما به شما بازگردانده خواهد شد.

وام طلا گلدیس

 

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.