()

وام فوری بانک ملی :

بانک ملی ایران یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین بانک های حال حاضر ایران می باشد. این بانک در سرتاسر کشور ایران و همچنین کشورهایی که ایرانیان رفت و آمد زیادی به آن جا دارند، دارای شعبه بوده و تمامی امکانات و تسهیلات را برای مشتریان خود فراهم می کند.

بانک ملی ایران در عین قدیمی بودن و داشتن اعتبار، خود را همگام با نیازهای روز جامعه ساخته و به دلیل درخواست وام توسط افراد، شرایط دریافت وام فوری و ضرب العجلی را فراهم ساخته است. در حال حاضر هیچ بانکی اقدام به پرداخت وام با طلا میکند.

مجموعه طلای گلدیس با طلا به شما وام می دهد.

 

نحوه دریافت وام فوری بانک ملی

در این مقاله قصد داریم تا نحوه ی دریافت وام با سپرده گذاری طلا را برایتان شرح دهیم. بانک ملی ایران با دریافت طلای شما، اقدام به پرداخت وام قرض الحسنه ای نمی کند.مجموعه طلای گلدیس  که می تواند تا حدود زیادی راهگشای شما باشد. برای دریافت این وام می توانید طلای خود را به این مجموعه ببرید. پس از آن که در کارشناسان مربوطه وزن، عیار و ارزش کلی طلای شما را سنجیده و متناسب با آن به شما وام می دهند.

ضمانت برای وام فوری بانک ملی

برای دریافت این نوع وام، شما به هیچ عنوان نیازی به ضامن، چک یا سفته ندارید و طلای شما تنها ضمانت شما می باشد.

وام طلا بانک ملی

نحوه باز پرداخت وام

اگر با ضمانت طلاهایتان وام دریافت کرده اید، باید این نکته را بدانید که در عرض یک سال بایستی وام خود را پرداخت کرده و طلاهای امانتی تان را تحویل بگیرید. نحوه ی باز پرداخت نیز به این صورت نمی باشد که هر ماه نیاز به پرداخت قسط باشد، بلکه دوازده ماه فرصت برای برگرداندن وام به شما داده می شود و می توانید در ماه آخر باز پرداخت را انجام دهید.

شرایط دریافت وام طلا

جهت دریافت فوری وام طلا  با شماره تلفن ۰۲۱-۴۴۲۸۴۲۹۲ یا ۴۴۲۸۴۶۸۸ و ۴۴۲۸۴۵۷۲ و۱-۳۴-۳۴-۳۴-۰۹۱۲و ۱-۳۹-۳۹-۳۹-۰۹۱۲ تماس بگیرید.

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.