()

 

تیتری اغراق آمیز که در وهله ی اول شاید خشم و یا شاید هم خنده را به همراه داشته باشد. روزانه ممکن است صدها تیتر و عنوان و تبلیغی را ببینیم که بیانگر سهل الوصول بودن سخت ترین کارها می باشد. وام بدون ضامن در کشور ایران هیچ معنا و مفهومی ندارد و معمولا افرادی که نیاز به وام دارند همان افرادی هستند که ضامن ندارند و به همین خاطر است که این گونه تیترها خشم عمومی را بیشتر برمی انگیزند تا آن که تبلیغی برای آن بانک باشند.جهت دریافت وام فوری بدون ضامن با ما همراه باشید.

 

اما در این مطلب می خواهیم برای شما شرح دهیم که می توانید در دنیای واقعی و نه در رویا و خواب، بدون داشتن ضامن و چک هم وام دریافت کنید. این وام چیزی نیست جز وام مجموعه ی طلای گلدیس. مجموعه ی طلای گلدیس مجموعه ای خصوصی واقع در استان تهران، فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس می باشد. تنها چیزی که شما برای دریافت وام از این مجموعه نیاز دارید، داشتن طلا، سکه و یا خط ۰۹۱۲ می باشد. در عوض ضامن کارمند و یا چک و سفته های تضمینی، طلا و خط دائمی تلفن همراه شما است که ضمانتتان می کند.

وام مجموعه ی گلدیس که به شما اعطا می شود در واقع پیش از آن که به سود خود مجموعه ی گلدیس باشد، در وهله ی اول به سود شما و دیگر افرادی است که این وام را دریافت می کنید. فرض کنید با  گذاشتن طلاها و یا خط دائمی خود در صندوق امانات یک بانک، در عوض آنکه پولی پرداخت کنید پولی نیز دریافت کنید. نکته ی مثبت دیگر این وام از دست ندادن طلاهای عزیز و با ارزشتان است که به طور حتم بسیاری از آن ها برایتان ارزش های معنوی و احساسی بالایی دارند.

 

 

ویژگی های وام های مجموعه طلای گلدیس

یکی از ویژگی های وام مجموعه ی گلدیس که ذکر آن خالی از لطف نمی باشد، آن است که با پرداخت هر یک از اقساط به همان میزان طلا پس میگیرید و با تمام شدن تمام اقساط تمام طلای امانی خود را دریافت خواهید کرد. یکی از دلائلی که باعث می شود اعتماد افراد به این مجموعه و وام های آن بسیار زیاد شود آن است که تمام طلاهای شما در صندوق امانات بانک نگهداری می شود و هیچ نگرانی از بابت این موضوع وجود ندارد.

جهت دریافت وام فوری بدون ضامن با ما در ارتباط باشید.

 

آدرس و راه های ارتباطی با مجموعه طلای گلدیس

این مجموعه ی بزرگ در استان تهران، شهر تهران، فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس، طبقه سوم، واحد ۳۱۷ واقع شده است.

تلفن های ثابت برای ارتباط با این مجموعه:

۰۲۱۴۴۲۸۴۲۹۲- ۰۲۱۴۴۲۸۴۵۷۲ و ۰۹۱۲۳۹۳۹۳۹۱

 

 

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.