()

 

بانک قرض الحسنه رسالت نیز یکی دیگر از بانک هایی است که امروزه اقدام به پرداخت وام با ضمانت طلا می کند. این بانک قدمت زیادی ندارد اما در همین مدت کم نیز اعتبار و مزایای خود را ثابت کرده است. برای دریافت وام فوری یا وام طلای بانک قرض الحسنه ی رسالت بایستی موردی را به خاطر داشته باشید. ابتدا آن که برای دریافت وام با ضمانت طلا در این بانک بایستی حداقل یک هفته منتظر باشید تا بتوانید وام خود را دریافت کنید.

نحوه ی دریافت وام فوری بانک رسالت

برای دریافت این وام، طلاهای خود را به بانک برده و پس از تشکیل پرونده و قرار گیری در نوبت به ارزش گذاران طلا ارجاع داده می شوید. این افراد میزان ارزش طلای شما را محاسبه کرده و سپس در صورتی که ارزش طلاهای شما با نرخ همان روز به اندازه ی مبلغ وام درخواستی شما به همراه کارمزدش باشد، می توانید برای انجام باقی مراحل دریافت وام قرض الحسنه ی خود اقدام کنید.

بازپرداخت و ضمانت وام طلای بانک رسالت

یکی از مزایای وام طلای بانک رسالت بر دیگر بانک ها در آن است که این بانک علاوه بر طلاهای زینتی شما، انواع سکه، ربع سکه و…را نیز به عنوان ضمانت میپذیرد. تفاوت دیگر بانک قرض الحسنه ی رسالت و دیگر موسسات در آن است که در این بانک تنها نوع قرض الحسنه ی وام به شما تعلق می گیرد و این طلا تنها به عنوان ضمانت بازگشت مبلغ وام است. اما در دیگر بانک ها نوع جواله ی وام نیز موجود می باشد.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای وام طلای بانک رسالت نیز در آن است که شما به همان میزان ارزش طلاهایتان وام دریافت خواهید کرد و نه کمتر. حتی اگر نیازی هم به مبلغ وام نداشته باشید، می توانید با این روش و بدون پرداخت هزینه ی نگهداری، طلاهای خود را در بانک به امانت بگذارید و خیالتان نیز از بابت آن ها آسوده باشد.

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.