()

وام طلا و مزایای آن

در این روزهایی که بیکاری، عدم اطمینان شغلی، افزایش سرسام آور نرخ تورم و کاهش نقدینگی در جامعه بیداد می کند، خانواده های قشر ضعیف و یا حتی متوسط نمی توانند به سادگی از پس زندگی خود بر بیایند. با پیشرفت این روند نزولی این موضوع حتی به تامین مایحتاج اولیه نیز می رسد. حدود چند ماهی نیز می شود که به دلیل شیوع بیمای کووید ۱۹ یا کرونا در سرتاسر جهان چیزی در حدود ۲ میلیون شغل فقط در ایران از بین رفته و حداقل ۲ میلیون خانواده در شرایط بحرانی به سر می برند.

 

داشتن طلا در خانواده های ایرانی امر عجیبی نیست. زیرا به طور معمول خانم ها برای پس انداز طلا می خرند. در مناسبت های خاص نیز کادو به افراد نزدیک همچون خواهر، عروس، مادر، خواهر زاده و…تکه ای طلا می باشد؛ به همین دلیل است که خانم ها معمولا مقدار زیادی طلا دارند. در مواقع بحرانی همچون شرایط کنونی خانم ها به چند دلیل نمی توانند طلاهای خود را بفروشند؛ نخست آن که این طلاها یادگاری و هدیه است و غالبا دارای اهمیت معنوی و احساسی بالایی است. دوم آن که به علت بالا بودن نرخ تورم در حال حاضر فروش طلا می تواند ضرر بزرگی را برای خانواده ها به وجود بیاورد. در اینجاست که مقوله ای به نام وام طلا خلق شده و کمک حال افراد بسیاری می شود. در ادامه به معرفی وام طلا و مجموعه ی گلدیس خواهیم پرداخت.

 وام طلا

وام طلا و مزایای آن

 

وام به دارندگان طلا

بسیاری از مواقع تیر «وام به دارندگان طلا» را با سایزهای بزرگ و کوچک در اماکن مختلفی همچون خیابان ها، دیوارها، اتوبوس و کاتالوگ و بروشور دیده ایم اما می توان به جرئت گفت بسیاری از شما به دلیل آن که دروغ های بسیاری را شنیده اید دیگر هیچ علاقه ای به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص نشان نمی دهید. اما این بار می توانید با خیال راحت به این تیتر و مطلب اعتماد کنید زیرا مجموعه طلای گلدیس این موضوع را در صحت کامل به مرحله ی اجرا رسانده است که در ادامه توضیحات بیشتری درباره آن را خواهید خواند.

 

وام فوری با طلا

بنا بر دلایلی که در بالا گفته شد، اگر موسسه، بانک یا هر شرکت و قرض الحسنه ای بتواند در ازای گرو گرفتن طلای شما به شما وام دهد مطمئنا خبری بسیار خوشحال کننده خواهد بود و البته شاید شایعه ای بیش نباشید و خوشحالی شما بی مورد بوده. اما نگران نباشید این خبر نه تنها شایعه نیست بلکه کاملا حقیقت دارد و با بهترین شرایط نیز امکان دریافت وام را برای شما فراهم کرده است. این مجموعه مکانی نیست جز مجموعه طلای گلدیس که در چنین شرایطی اقدام به این عمل مثبت و بسیار موثر برای نجات افراد کرده است.

 

وام طلای گلدیس چیست

وام طلای گلدیس در واقع نوعی وام قرض الحسنه می باشد که شما در عوض امانت گذاشتن طلا های زینتی، سکه، ربع سکه و…در این موسسه تا حدود ۹۰ درصد ارزش طلایتان قادر به دریافت وام خواهید شد. از مزایای دریافت وام طلا این است که هیچ نیازی به ضامن یا چک و سفته ندارید بلکه تنها ضمانتی که شما نزد موسسه برای برگرداندن پول می گذارید، همان طلاها می باشد

 

از مزایای دریافت وام طلا نخست آن که به صورت تقریبی برابر با ارزش طلاهایتان پول دریافت می کنید. دوم آن که نیازی نیست سر یک تاریخ مشخص پول را بازگردانید، بلکه می توانید به صورت ماهانه و اقساطی اقدام به برگرداندن پول نمایید. دوم مزیت از دست ندادن طلاهایتان است که می تواند امتیاز مثبتی برای این نوع از وام باشد؛ و سومین نکتهی مثبت وام این مجموعه نیز عدم نیاز به ضامن کارمند و…است.

شرایط دریافت وام طلا

تعهد پرداخت وام طلا در اوج نوسانات ارزی

این مطلب چقدر مفید بود?

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیازات / 5. تعداد آرا:

تا الان امتیازی نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.